jobbhelg

har jobbat hela helgen, 16-24, inte så kul kanske, men det blev så. Så fredagen började med att jag red Katla, hon gick väldigt bra då, så det kändes jävligt skönt. Sen iväg & jobba lite, ringde Sandra & Ann under kvällen, åkte till Nässjö sen, Ann & Alexandra kom ut & mötte mig när jag kom, sen kom Robin & Marcus å hoppade in i bilen, Sandra & Michaela kom lite senare, sen blev det efterfest med Pajje, Nodde & dom. Sandra stannade i Nässjö, börjar bli en vana nu?
Var hemma vid halv 5 sen.

Red Katla i lördags med, gick sämre, hon ville vara med & bestämma lite för mycket, sen red Anna henne, men det gick inte så bra, Anna är väl lite liten för henne, hon kan inte ta tag i henne så mkt..
Funderade på att sälja Katla i lördags, men funderade & kom fram till att hon ska få en chans till & jag ska inte köpa någon ny häst än. Ska nog betäcka Katla detta året tror jag.

Imorgon spelar AIK mot Hammarby, blir spännande.
Ska även klippa mig imorgon & lägga lite slingor tror jag, vi får se.
Lön på onsdag :) & sen blir det Malmö på lördag för att kolla på fotboll, utgång med tror jag, i jkpg kanske.

Kommentarer
Postat av: sandy

heeeeeeeeeeeeejjaaaa baaajjjeeeen .... NOT ....

2007-04-24 @ 09:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback