Malmö FF-AIK

image33I onsdags fick jag mina shorts från Juicy Couture, tröjan var restnoterad :/ men vilka sköna, gjorde inget att de kostade lite.. Så jag gick upp & beställde mjukisarna med ;)

Sen i tordags var jag hos Lotta & red Blesa, hjälpte henne även med Prins när hon hade honom som handhäst, kul att se att 2 helsyskon kan vara så olika, våra gamla hästar med :)

Detta är ju för fan pinsamt! 4-0 till Malmö, skandal. Aja, va nere i Malmö vid 12-tiden igår, gick till Harrys,
var bara AIKare där, vilket drag & en massa kex ;)
Sen åkte vi till Fotbollsarenan, kom precis till att det började, 1:a halvlek börjar med 2-0 till MFF, så vi åker efter den.
Träffade Andreas på matchen med, & han glömde min jävla öppnare som jag glömde på deras hotell i Sunny Beach, men det var kul att träffa han igen iaf.
Ringde Louise på vägen hem sen, var hemma lite efter 22, åkte till Vetlanda, sen blev det UP, stannade i Vetlanda över natten ;P sen ringde mamma i morse & väckte mig, för vi skulle flytta hästarna till nytt bete.

Kommentarer
Postat av: Anna

doris är ful när hon är blöt :P

2007-05-01 @ 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback