Påsken

181418-24ja, för 1 år sen var jag på Gran Canaria :( hade gärna varit där nu med.. vill komma bort från detta vädret, har ju kommit snö igen, usch. Meeeen, jag ska ju till Sunny Beach i juli ;)

I torsdags var jag hos Lotta & red Blesa, skulle tölta genom spiraler & sen trava över bommar & att få till övergångarna var svårt, men det gick till slut. Sen åkte jag, Anna & Sandra till jkpg, köpte inte så mkt, köpte en bikini på Gina & sen torrschampoo.. Sen blev det Vetlanda på kvällen, de va jag, Sandra, Micha & Lina, var på UP, men det var dåligt med folk, så det var inte så kul, men träffa några som tog studenten samtidigt som mig & de va kul & se dom igen, träffade även Jennie vid Claudis, inte sett henne på jättelänge..

I fredags var jag, Sandra, Micha & Johanna i Nässjö, förfest hos Adam, va typ 15-20 killar där, ingen som var ful, alla va typ heta ;) trodde nästan jag kommit till himlen, haha :P & inga tjejer heller, åkte till hotellet när vi varit där en stund.. Va riktigt kul där, träffade en massa som man inte träffat på länge, sen kom de fram nån som kände igen mig, men jag kände inte igen han. "alla känner apan, apan känner igen" han skulle också upp till sthlm på måndag & kolla på AIK..

Igår hade Anna fest här hemma, total katastrof, massa fjortisbrudar som var här, stökigt som fan.. men men, jag slapp ju städa..

Har även jobbat hela helgen, 15-21 fre-sön, var ganska mkt & göra. Hann inte med Elmia detta året, lite synd, men får väl åka nästa år.

Imorgon ska jag ju till Sthlm, blir nog kul :)
'

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var fan inte katastrof.. herregud. kanske du som är fjortis

2007-04-09 @ 12:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback