Spöken & varulvar

181418-25idag såg Katla både spöken & varulvar i skogen, hon var hopplös, bara dummar sig nu, värst är det när man ska sitta upp, då vill hon sticka hem. Meeeen, skam den som ger sig. Gick på henne lite mer idag, vågar ju inte så mycket, eftersom hon redan slängt av mig en gång, men blir mer säker för varje dag & hon blir mer fjantig.
Igår höll hon också på, men inte lika mycket. Och på hemvägen går hon hur fint som helst, hon vill bara inte gå hemifrån, idag gick hon tillochmed in i tölt av sig själv.

Igår var jag hemma hos Sandra, dom hade grillat, så Micha, Hanna, Lina, Emelie & Matilda var där med, dom drack lite med, men jag skulle ju hämta Anna så. Sen spelade de Rappa Kalja, tror aldrig jag skrattat så mycket åt Sandra & hennes dumma svar ;) Sen åkte jag & Sandra till Nässjö & hämtade Anna & hennes kompisar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback