The weekend

I fredags kom Louise hit vid 6-tiden, hon hällde upp en grogg, men de gick sakta för henne, sen fick vi tag på Kicki vid halv 9, så hon kom hit vid 9, så hon sa att hon kunde köra, så då kunde jag hälla upp en grogg till mig med, blandade en åt Louise med, men hon klarade inte den, haha, ändå var min starkare, typ 50/50. Hennes var inte alls stark, hon är klen, jag vet;) Efter en stund ringde Sandra & sa att hon & Lina ville följa med, så vi åkte vid 10-tiden, hetsdrack i bilen.. Sen träffade vi Emilia på Huset. Träffade Pajje, Crille & Nodde på Huset med, så vi var med dom lite.
Jag hade jättekul på Huset, hmm, undra varför ;P haha.
Tommy ringde mig efter 2 & frågade om han & Andreas fick sova hos mig, & jag sa att det gick bra, men sen va dom inte där när jag kom hem, var väl tur det.

I lördags körde jag Anna & Emma ut till Kajsa, Tommy följde med, så jag slapp åka själv.
Mamma & pappa kom hem vid 9-tiden, dom har ju varit i Turkiet.
Doris (jag vet, jag fick inte döpa min egna hund) blev jätteglad över att se dom :)
Blev även jkpg denna kvällen med Michaela & Sandra, va sådär, träffade några sköna grabs från Karlstad som hängde med till mcdonalds sen.

Igår var jag jävligt duktig! Jag, Anna & Sandra var ute & cyklade i typ 2 timmar, deja. Sen red jag ju även på kvällen.
Men har ont i mina knän nu, får det ibland, men jag överlever. Har jobbat ikväll, känns skönt sen när lönen kommer :)

Imorgon spelar AIK borta mot IFK göteborg, jag hoppas dom vinner nu, gick ju inte så bra sist mot Kalmar..


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ingen som tvingade dig. du kunde döpt henne till vad du ville.

2007-04-17 @ 20:23:15
Postat av: Anonym

det var ingen som tvingade dig. du kunde döpt henne till vad du ville.

2007-04-17 @ 20:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback