torsdagkväll

Igår var jag hos Lotta & red Blesa, hon red Mars, vi red en ganska lång runda,
men det var kul :) är ju nyttigt att rida en välutbildad häst när man har unghästar som bara är grundutbildade.

Jag funderar på att köpa en välriden häst, Lotta har ju 2 stycken som är intressanta,
Ylja & Evlalia, har ridit båda & gillade dem skarpt.
Sen är det ju bara pengafrågan, men jag får väl sälja antigen ett eller två av fölen jag kommer få,
så kommer jag säkert få 2 jättefina skäckstoföl som jag inte vill sälja ;)
& sen är det vilken som passar mig bäst av Ylja eller Evlalia,
måste fundera mer på detta, men jag är sugen på att köpa en ny häst isf, så jag kan lära mig lite.

Ska rida Katla imorgon, var så dåligt väder idag.
Hoppas det går bättre då.
Men jag börjar lära mig hur hon funkar nu.


image32Wish we could switch up the roles and I could be that
Tell you I love you, but when you call, I never get back
Would you ask them questions like me, like, "Where you be at?"
'Cause I'm out four in the morning
On the corner rolling, doing my own thing

What if I had a thing on the side, made you cry
Would the rules change up or would they still apply
If I played you like a toy?
Sometimes, I wish I could act like a boy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback