what we did

ja, ni undrar väl förstås vad vi sysslade med nere i Sunny Beach.
Kom till flygplatsen jävligt tidigt på tisdagsmorgonen, och där var Becka, Sandra & Malin (Kickis kompisar sen gymnasiet) dom hade bokat en vecka på samma hotell som vi & hållt det hemligt i över 6 mån.
Var nere i Bulgarien vid 12-tiden. Första kvällen blev de Las Palmas & Fenix, träffade Marcus & Robin där, de hade beställt in 24 flaskor sprit & champagne, haha.
 torsdagen var det Beach-party, som SPC ordnade, var väl sådär, ingen större hit, så stack till Fenix sen.
Fredagen var det Ladies Night (också SPC-fest satt på Grabbarna Bus & förfesta så kommer det ett killgäng & Sandra pekar på den ena & säger att det var något för mig ;) men det tyckte inte jag då. Visade sig att jag hade fel ;) heh
& aldrig mer tequila för mig, usch.
Söndagen var det spritfest på Lazur, ingen större hit, jag mådde skit, fick ont i bröstet & fick svårt att andas, så jag kunde inte utnyttja fri-spriten så mycket.
måndagen var vi på Skum-party (SPC), blev iputtad i poolen, men kul hade jag, va nog den roligaste kvällen :)
Sen hade en vecka gått & Becka, Sandra & Malin åkte hem på tisdagen, lite tråkigt.

Den 2:a  veckan var lite seg, man kunde ställena utan & innan, dåligt med fina pojkar också.
Vi träffade några som bodde på Bohemi & Mena Palace, från sthlm, som vi festade med. Riktigt roliga var de :) När de skulle på strippklubb stannade Kim & Lelle kvar med mig på Las Palmas & höll mig sällskap, för Kicki var hemma & var sjuk, väldigt snällt av dem :)
På måndagen var vi på skumparty igen, men de va inte alls kul då, så vi stack hem till hotellet & bytte om, sen drog vi till Las Palmas, jag var hemma halv 9 på morgonen, precis lagom till frukost ;)
Hem sen på tisdagen.

image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback