mycket kvar

Idag var jag hos Lotta med Hektor & Villimey, gick förvånandsvärt bra att lasta dom.
Hektor ska lämnas där nu för att säljas. Sen Villimey var bara med för att få lite träning.
Lotta red henne, jag red Ylja & Josefina red Hektor.
Jävlar vilken tölt Lotta fick fram på Villimey, jag kanske bara inbillar mig att hon går i grisepass,
men Villimey lyssnar inte alls på skänklarna så det måste jobbas på,
mycket kvar innan hon blir bra.
Men så som hon töltade idag har jag aldrig sett henne tölta.
Fin liten häst jag har :) jag är stolt.

Ska ut dit imorgon med, & då ska vi se hur hon funkar när jag rider henne,
sen måste jag försöka åka ut dit varannan vecka. minst.
Vi behöver träning, jag & Villimey. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback