Full fart ;P



Idag red Anna & jag, Anna red Villimey & jag red Katla, var riktigt kul, gick väl en aning okontrollerat ett tag för Anna, haha.. Villimey var riktigt pigg & hon tyckte nog det var kul att rida ut 2, hon ville springa hela tiden.. Så i en backe smackade jag på Katla & Villimey var ju inte sen att hänga på, har nog aldrig sett Villimey galoppera så fort, och stackars Anna som rider utan sadel, den går ju knappt runt Villimey nu, hon har verkligen blivit tjock..  drygt 2 månader kvar tills jag blir "mormor" när Villimey får en bebis.
Var riktigt kul att rida ut 2, har nog aldrig skrattat så mkt innan när jag ridit, Anna studsade som en vante ;)

Sen på "galoppsträckan" gick det lite väl fort för Villimey & Anna, jag kunde ju hålla in Katla men hon sprang på ganska bra, så när vägen svänger glider Anna av Villimey, och Villimey springer glatt ner till stallet, glad över sin nyvunna frihet, men sedan fångade Anna henne & satt upp.

Gick bra med Katla idag, 2:a gången jag rider henne hemma, hon ville gå in bakom maskinhallen bara, men sen var hon snäll, bara hon tänker framåt :)



 

Is the way it's really going down? Is this how we say goodbye ?

           


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som pappa säger " Indianerna red ju utan sadel " Men Tina, jag vet att du skrattade åt min olycka, haha.

2007-02-24 @ 16:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback