helgen

jag har varit slarvig med bloggen nu, har inte haft tid att blogga under helgen.. har jobbat enheldel.. i fredags frågade madde om jag ville följa med ut, så jag bestämde att jag skulle göra de när jag kom hem från jobbet vid 21, fick skynda mig att göra mig iordning, sen åkte jag till jkpg.. åkte hem till madde först, fin lägenhet hon hade..
sen åkte vi till huset, va helt okej.. kom fram en kille på dansgolvet frågade om jag ville följa med han ut,. blev helt paff, aldrig sett han innan å nåt sånt frågar man ju inte, okej, om man kanske känner personen men inte annars, eller jag vet inte, sverige är ju sverige.. va inte så mkt folk ute igår ändå, börjar märkas att de snart är löning igen..

beställde lite saker från agersta härromdan, bla sadelgjordförlängare (någon är för fet, Katla, hrm) & nya stigläder från topreiter.
ska börja köpa märkesutrustning nu, känns som att det är bättre, Katla ska få fina saker, hehe

usch, kallt väder med, va riktigt kallt på jobbet idag, tycker att de kan ligga på runt -3 grader eller nåt, är lite lagom, & jag vill absolut inte ha någon kramsnö, går inte rida då.

imorn ska jag klippa mig & slinga/bleka (får se) utväxten, blir nog bra, känns skönt att göra något med håret..

nu orkar jag inte skriva mer, take care //Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback