huset

i fredags åkte jag, sandra & emilia upp till jkpg, först åt dom på donken, sen åkte vi till gustav på förfest.sen blev det huset, va skönt å slippa köra. blev väl lite mkt dricka för sandra för hon kom inte längre än till förfesten, sen gick det inte att få liv i henne. haha.
hade hur kul som helst, träffade väl några söta pojkar, I guess, gav mitt nr till en, hähä ;) brukar inte ge ut det..

sen igår åkte jag, sandra, emilia & michaela till forserum, va så himla längesen man var där, riktigt kul & träffa alla igen ;)
när dom hade förfestat ett tag åkte vi vidare till huset, som vanligt, jag gick in gratis, heh, bra å va stamgäst.. de var väl sådär, inte lika kul som i fredags, men men..
åkte på efterfest i forserum med, var hemma vid halv 6 på morgonen sen, aningen trött ..


181418-15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback