jävla snö

idag när jag hade bytt om till stallkläder, så börjar det snöa.
kanon, eller inte. är inte så förtjust i snön, så då tänkte jag att jag skulle brodda Villimey istället.
sagt å gjort tog in henne i stallet, sen fick jag inte i broddarna, så då släppte jag ut henne,
åkte in till sävsjö å köpte en gängtapp, tillbaka till stallet, in med Villimey igen.
sen gängade jag nya gängor & skruvade i broddarna,
sen tyckte visst Villimey att hon skulle trampa mig på foten,
men nu jävlar, nu sitter dom där, så nu kan jag rida även om det är isgata ;)
imorgon ska jag sköta stallet, morfar skulle iväg, ska passa på att rida då med,
för snart måste jag ställa av Villimey, hon fölar snart :)
men då ska jag rida Katla sen, blir spännande.



181418-6
Paeja & Prýdi på Island i juli06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback