Basshunter

Igår (tisdags) skulle jag ta de lugnt, Emilia hade tjatat på mig att jag skulle med ut, men va inte så sugen, drog på mig ridkläderna & skulle ut, men sen kom jag på att det var för varmt för att rida, så jag ringde Emilia, hoppade in i duschen, gjorde mig iordning & sen åkte jag till Emilia. Var i Forserum hos tomas & kalle & förfesta, eller jag körde ju, kände inte för att dricka igår med. Åkte in till jkpg, släppte av Kus, Kalle & Tomas på O'learys, sen gick Emilia & jag till Harrys, va sådär, så vi gick till Centrum, där skulle visst Basshunter uppträda, så jag stanna en stund & kolla på han, sen hittade jag Daniel & jag följde med till Harrys igen, men gick till Centrum efter en stund. Åkte hem sen, drygt & köra.

image58  image59
image60  image61
1. Basshunter. 2. Emilia & jag.
3. Emilia 4. Dansgolvet
(för er som inte ser)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback