Borås

image71I fredags åkte jag, pappa & morfar till Borås med Katla, Gletta & Gletta's bebis, jag körde en transport & pappa en, gick riktigt bra. Tjaldur var lika fin som förra året :) & Gletta är redan betäckt, perfekt timing.
På kvällen blev de jkpg med Sandra, va på Centrum, dåligt med folk, alla var väl i parken i huskvarna & firade studenten, jag vill ta studenten igen, haha.
Lördagen började med att Sandra kom till mig som en räddare i nöden ;) Blev jkpg & Mcdonalds, habo också, haha. Sen på kvällen åkte jag, Sandra, Ann, Adde & Robert till Nässjö, funderade först på jkpg, men de blev ingen förfest, så då blev de nässjö ist.

Igår var jag hos Lotta med Blesa, fick lite instruktioner, fast Blesa hade väl inte gått i grisepass hela tiden hemma som jag trott, tack&lov, men nu vet jag hur fort hon kan gå innan hon faller över.
Ska åka till henne & rida Hektor nån dag, sen ska vi väl ta hem han, så ska jag rida han ett tag sen är tanken att han ska säljas.



image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback