Unn-kurs

I lördags va jag hos Lotta, på kurs för Unn Kroghen, en av sveriges Elit-ryttare. Blesa va lite tjurig i början, annars gick det bra. Vi gick omkull i tölten, Blesa snubblade till & jag kände hur hon försvann under mig, sen låg vi där på marken, men det var bara att hoppa upp igen, fick ett blåmärke bara & givetvis föll jag på den sidan där jag bröt armen.

Har jobbat hela helgen, så helgen har varit lugn. Sandra har sovit här nu i 2 dar, så vi har typ kollat film hela nätterna.

Idag red jag & Kicki ut på Blesa & Hektor, hämtade ju hem Hektor igår. Gick bra & det var kul, men det är roligare med Katla för hon orkar mer & har bättre kondition än Hektor.

Snart Sunny Beach :P 5 veckor kvar nu bara, & det går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback