Jag är sur!

181418-7fick en faktura på 5 000 idag, som jag inte hade en aning om, stod att det var Paeja's & Prýdi's frakt från Danmark, men det har jag inte hört nåt om att jag skulle betala.
På köpekontrakten stod summan inkl. importkostnad & övriga omkostnader. Dock inget om det som jag fick på fakturan idag, ska ju bara ha en massa pengar!
Så jag har försökt ringa till förmedlaren, men har inte fått tag på henne.

Hämtade hem Katla idag :) skönt att kunna rida varje dag nu, red henne idag hos Lotta innan vi åkte hem, Lotta red Glampi, vilken häst.. Gick bra med Katla idag, dock är hon för fet fortfarande, hon blir helt genomsvett nu efter ca 25-30 minuters ridning. Hon tjurade lite idag, men tillslut gav hon sig.
Igår red jag ut med henne själv hos Lotta, så nu känner jag mig säker på henne, får se hur hon är hemma nu bara, ska testa imorn.
Red även Blesa igår, red henne på banan för Lotta, det är lätt att åka islandshäst, men att rida islandshäst är svårt kan jag lova. Men det gick bra det med.

Nähä, nu ska jag snart iväg & jobba, jobbar 16-24 ikväll, sen ledig helgen, men har inget att göra, lite tråkigt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback