katla

red Katla igår, gick bra, travade & galopperade enheldel, blev lite tölt också, vill inte pressa henne för mycket nu i början med tölten. Hon blev helt genomsvett, men jag vill hellre rida henne fort & kort tid än att rida henne långsamt & längre tid, är mycket roligare också.

Fick lite kläder igår som jag beställt från Zoovillage, en Lyle&Scott piké & en WE-tröja :)

Åkte hem & duschade sen, tog mig lite & äta, sen åkte jag till Emilia. Så gjorde vi oss iordning där, efter det åkte vi till Marcus i Nässjö, som hade lite förfest, men det var sådär, så vi åkte vidare till Forserum, va riktigt längesen jag var där nu, men alltid lika kul där..Sen åkte Emilia & jag till jkpg, till Huset, det var helt okej, hade varit bättre om jag inte varit fullt så onykter, mådde inte så bra, så gick ut lite efter 1..

Ikväll blir det lugnt, har lovat att hämta Anna & hennes kompisar i Nässjö, ska även ut & rida Katla en sväng, är så kul & så får man annat & tänka på :)


Kommentarer
Postat av: yeah

yeah vad var det för we tröja då?

2007-04-04 @ 07:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback