mer jobb


Idag var jag uppe & pratade med Tommy, min chef. Fick mer jobb, (ca 80%) men det var ju ganska väntat :)
Fick beröm också, han tyckte att jag var skärp & att jag hade ställt upp mycket, kändes bra att höra.

Kommer få ut mer än det dubbla i lön nu & det känns jävligt bra, funderar på vad ska köpa för onödigt, en ny bil vore nåt, har ju funderat på det ett tag, men inte än kanske. Eller om jag ska lägga undan, blir nog & lägga undan, men lite kläder ska jag köpa iaf, om jag hittar något.

Hade med mitt lilla monster ute hos mormor & morfar idag, så hon får springa lite fritt, det gillar hon.
Sen passade mormor henne medans jag gjorde stallet & va hos hästarna, tog lite nya kort.
Villimey har blivit så tjock nu, bara drygt en månad kvar, spännande.
Satt en stund i solen & pratade med mormor också, & mitt monster låg under min stol & latade sig, sprang upp nån gång ibland, skönt väder har vi iaf.

Ska till Lotta imorn & rida Katla, sen ska vi nog ta hem henne snart.


Kommentarer
Postat av: sassalove

mm köp en ny bil me värsta ljudet så vi kan dunka som fasen i sommar ;)

Postat av: Michaela

hehe ja du får komma och underhålla på nästa förfest då! :)

2007-03-27 @ 14:13:04
URL: http://bastardsonparade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback