sommartid

181418-21

Ställde om klockan inatt, fick en timme mindre att sova, lite surt, eftersom jag jobbade till 24 igårkväll & sen upp vid 10 & börja jobba igen, kunde inte somna inatt heller, tror inte jag somnade förrens 4-5 :/ jag tänker väl för mycket. Jobbade 16-24 både fredag & lördag, så helgen har varit lugn, kände inte för att festa heller.
Men nu är det ju ljusare lite längre på kvällarna, måste se det positivt.

Fick lön i fredags, mer än vanligt, så jag förde över lite pengar till sparkontot, måste ju ha endel tills i sommar.

Imorgon ska jag upp & prata med chefen, ska skriva lite kontakt & så, så jag antar att jag får mer tider, får nog ca 80% nu.






jag saknar dig så grymt mycket, like you care.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback