Vilken upplevelse


Idag var jag hos Lotta & red, red Blesa som vanligt, & Lotta red Katla.
Sen när vi hade ridit klart stannade jag kvar för att kolla när Lotta skulle rida Mars.
Hon red han i paddocken & visade upp han, sen kom hon fram, hoppade av & sa:
"Hoppa upp"
Blev helt paff när hon sa det, jag menar, jag skulle rida en av Sveriges högst bedömda hingstar.
Men jag hoppade upp & skrittade iväg han, så välriden han var,
en dröm att rida, både töltade & travade han,
vilket steg han hade.
Var en speciell känsla att rida en så fin hingst, 1:a gången jag rider en hingst med
& så blir det Mars, jag är verkligen imponerad av honom.
Det är nog som att jämföra volvo & ferrari, både gång- och prismässigt.

181418-19
Mars frá Feti, 8,43 totalt. (han har jag ridit, heh)


Köpte en hund idag, en liten blandras av dvärgschnauzer/Cavalier,
en svart liten tik, jättesöt, hon blir inte så stor heller.
Måste bara komma på nåt bra namn med, förslag är välkomna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback