2 månader går så fort

& om 2 månader sitter jag nere i Sunny Beach & pimplar drinkar ;)
Jag längtar !

Hämtade hem Blesa i tisdags, har fått låna henne av Lotta, så har ridit henne idag & igår. Red även Katla idag & hon va lite tjurig. Ska fixa lite tölt-bilder på Blesa & mig med ;)

Imorgon ska vi försöka med Randalín igen, då får hon hålla på tills hon tröttnar, för nu ska hon till Mars.
Jag ska ju få en fin bebis efter dom.
Sen ska jag rida Blesa, sola efter det & sen blir de jkpg, utgååååång :D

Beställde lite saker från Agersta Ridshop igår, kom upp i typ 2700, beställde ett par Magic Boots från Topreiter, ett par ridbyxor från Sonnenreiter & en anti-glid pad.

Lön imorgon med, känns bra.

Kommentarer
Postat av: ?

Bor du i jönköping och håller på Solna aik? :S

2007-05-25 @ 15:00:27
Postat av: Pajje

Klart man kan hålla på AIK även om man inte kommer från Solna.

2007-05-27 @ 18:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback