Huset *2 & APT

image52Rider Blesa dagligen nu, nästan. Igår var hon riktigt duktig, ställde henne & gjorde skänkelvikningar över vägen.
Råkade göra en passläggning också.
Körde Randalín till Lotta i fredags, gick bättre att lasta då, allt går med godis ;)
Ska köra Gletta, bebisen & Katla till Borås den 8:e juni, dom ska till Tjalle.

I fredags blev det jkpg, som vanligt, Daniel hade fixat förfest i stan hos nån Ekman, 6 killar & jag, Sandra & Micha, hehe. Sen blev de Huset.

Lördags var det förfest hos Robin, sen en sväng till Daniel, in på Huset, ut, sen in igen, ut till APT, va där en stund & sen Huset igen, sen åkte vi till Daniel en stund & sen blev det Forserum, hemma vid 6-tiden.
Daniel's kompis Emil kände visst igen mig från SB, haha, världen är allt bra liten,. fattar inte hur han kunde komma ihåg mig, trodde först han hade förväxlat mig med nån, men det visade sig att de va jag sen,. haha

Jobbat idag, var mycket folk, men de gick fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback