Katla tror att hon är en stridsvagn

Red Katla idag, gick hyffsatt, trodde att hon skulle vara värre.
Hon kastade sig åt höger några gånger bara,
sen sprang hon upp där det är lite småbuskar & bara dundrar rätt igenom,
pappa sa att hon trodde nog att hon var en stridsvagn, haha.
Jag tror att hon hade en plan att trycka mitt ben mot staketet :P
Nästan lika tjurig som en åsna är hon.
Mamma filmade idag, så jag ska kolla på det imorgon,
se om jag behöver bättre något, lättare att se om man kollar på sig själv.

Går & väntar på att Villimey ska föla nu med, 1dag övertid.
Gletta kommer väl närsomhelst hon med,
hon får säkert innan Villimey.

image34181418-18
Syns likheten? ;)
(nu var jag dum mot min lilla Katla-gumma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback