Randalín ville inte

i fredags skulle Randalín & Hektor åka till Lotta, Hektor gick in i transporten så snällt, Randalín vägrade, gjorde några försök, hon kastade sig bara åt sidan & reste sig, tillslut var hon helt uppstressad & livrädd för transporten, så det slutade med att vi släppte tillbaka henne & Hektor fick åka själv. Men vi ska köra henne på fredag.

Red Katla idag, hon var riktigt snäll, kändes bra :) Var sån äcklig tryckande värme idag, har ju åskat med.

Lotta ringde idag, hon frågade om jag kunde köra transport själv, det kan jag ju, så hon sa att jag kunde få låna Blesa ett tag & rida henne. Så jag ska hämta henne imorgon, kommer bli kul, roligare att kunna rida 2 med, sen går ju Blesa bättre än Katla. Kul att ha en välriden häst nu :)

Fölis mår bra nu, Glettas bebis är mer nyfiken, men Villimeys är ju yngre. Måste hitta några bra namn nu med.

Kommentarer
Postat av: Anna

Brunte ;)

2007-05-22 @ 12:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback