Saw III

Igår tog jag mod till mig & skulle kolla på Saw III, Anna hade grillfest härhemma samtidigt, så det var massa lammkött här ;) men men, jag & Sandra började kolla på filmen, med Andreas i mitten, ifall det skulle va nåt läskigt, sen gick Andreas & då satte sig Danne i mitten.. Tyckte inte att filmen var så läskig ändå, bara vidrig, men jävligt bra gjord.

Idag åkte jag ut till Lotta & red, först red jag Blesa & sen Menja, Menja hade stått sen dec, men det gick bra :) Har lite träningsvärk nu bara, sen har jag ont i mitt knä nu igen, surt. När jag kom hem sen åkte jag, Anna, Emma, Tommy & Andreas till jkpg, köpte ett par gummi-boots som jag ska ha när jag ska träna Villimey sen, köpte även ett par shorts, en Axcent-klocka, hårborttagningsgel & ny rakhyvel. Jävla Tommy & Andreas som gick in på statoil i hyltena & tjabbade. pinsamt så in i .

Imorgon har jag tänkt rida Katla, om det inte är för dåligt väder.

Kommentarer
Postat av: sandy

haha.. hoppas klas jobbade ;) va sa dom för nåt ? haha

Postat av: Anna

Klart att det var Klas som jobbade ;) HAha

2007-05-09 @ 15:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback