Tempoväxlingar

Var hos Lotta idag, red Blesa, som vanligt, Lotta red Stör.
Tränade tempoväxlingar, riktigt kul, först tölt i kort tempo & sen ökat.
Känns att jag gjort framsteg med min ridning, både med Katla & med mig själv.
Ska köra dit Hektor & Randalín på fredag, Hektor ska ridas in & Randalín ska betäckas med Mars,
samt grunderna, tömköras & longeras.
Sen ska Hektor säljas, så om någon är intresseras av en trevlig 4-årig musblackskäck, valack, call me.

Har jobbat idag, även jobbat sön, mån & igår, lite trött.
Sen har jag för jävla ont i mitt knä, får det när jag ridit :(

När ska jag få min fölis? jobbigt & vänta, men Villimey har släppt i musklerna & är stenhård i juvret, så det blir nog inatt hoppas jag :)

Vad ska jag göra i helgen?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback