Today Katla was nice

Katla gick jättebra idag :) jag är så nöjd. Hon sprang iväg en gång i början bara, sen var det inga dumheter, var väl kanske värmen, vad vet jag. Känns skönt när det är framsteg ..
Sen när jag ridit färdigt, skulle Katla duschat, först var det lite äckligt & hon hoppade runt lite, men sen kom hon på att det var skönt att få svetten borttvättad.

Helgen har varit lugn, har jobbat, sen igår hämtade jag Anna & hennes kompisar i Vetlanda, Tommy & Andreas följde med mig, så jag slapp åka själv ;)
Hade strömläst på jobbet idag, till 17.30, lite jobbigt. har gått bra & jobba idag annars, mkt folk, men men, så är de, va inne en gullig tant & hennes gubbe, så himla trevlig, sånna borde alla kunder va.

Börjar undra när fölen kommer, Villimey & Gletta är nog bara fyllda med jävligt mycket luft. Jobbigt & vänta, särskillt när de går över tiden.

Matchen i lördags, AIK - Helsingborg, 0-1. Katastrof.


Does it hurt to know I'll never be there?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback