Barbackaritt

idag red jag Villimey barbacka. Balansen känns lite sådär utan sadel, men det gick fint :)
Måste banta henne nu, så att jag kan få på sadeln, nu glider den bara fram.
Tölten sitter som gjutet på henne, en riktig töltmaskin är hon,
traven funkar den med & galoppen är great.
Enda negativa idag var att hon bockade lite i början & sen höll vi på att hamna i skogen när vi galoppera upp för en backe.
Imorgon skulle det kommit några & provrida Hektor, men de blir nog på måndag ist,
känns lite sådär att sälja honom, men jag hinner inte med att rida två har jag kommit underfull med nu.
Och morfar vill inte ha för många hästar.

image126




It's gonna take a long time to love
It's gonna take a lot to hold on
It's gonna be a long way to happy
Left in the pieces that you broke me into
Torn apart but now I've got to
Keep on rolling like a stone
'Cause it's gonna be a long, long way to happy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback