Ett år sedan

idag är det ett år sedan Katla kastade av mig,
& jag bröt överarmen & drog axeln ur led,
egentligen så krossade jag den ledkulan som sitter uppe i axeln.

Och jag ville absolut inte åka till akuten, för jag hade nog bara sträckt mig.
Tur att mormor drog med mig.
Satt & väntade i flera timmar.
Blev röntgen, läkaren undrade hur jag hade lyckats med det.
Vid det laget hade så ont i armen att jag knappt kunde gå, för då rörde jag armen lite.
In & bli nedsövd, fast först var jag tvungen att få av mina kläder, inte så lätt att få av sig en sporttopp med bara en arm & att inte röra den andra.
Opererades, sen fick jag stanna över natten.
Och ja, jag var sjukskriven i nästan 2 månader & rida fick jag inte göra på typ 4 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback