Forserum

förfest hos Ann, missade tåget till jkpg, så det blev Nässjö.
Efterfest hos Ann, mys ;) nästan precis som förr i tiden...
I lördags blev det jkpg, Centrum, massa folk, som vanligt.

Jag red Hektor-lille i måndags, han var jättesnäll, men sen blev han rädd för något & kastade sig åt vänster, jag hängde kvar över honom, men kunde inte ta mig upp igen, så lika bra att försöka kravla mig av, måste sett väldigt roligt ut.
Skulle rida Villimey, men hon var hopplös, vägra gå fram & körde ner huvudet & småbockade, inte bra när hon är så liten & jag är så lång, kändes som att hon försvann under mig.

image115
Tomas & Knoen är naniga :P




But you're not coming back, I got a reason to cry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback