Stress-dag

usch, hemska dag.

Upp vid 10, gick med Sandra & Doris, hem & sola lite, ut till mormor & morfar.
Red Hektor, gick bra :) min sträckning (tror jag) har inte gått över än, kunde knappt rida lätt idag, så fick mest sitta ner i traven.
Flyttade hästarna, Randalín & Pegasus blev kvar i den andra hagen, & de andra sprang ner till kärrett. Pegasus sprang igenom stänget :S & jag skulle försöka hämta de andra, men inte fan gick det när dom fått nytt bete. Fick tag på Villimey till slut, så Paeja följde också med tillbaka & då kom Pegasus äntligen till rätta. Var så orolig för min lilla bebis.. Inte så jävla lätt att få med sig 11 hästar själv.. Då var klockan kvart över tre, jag börjar jobba vid fyra, lite stressad. Snabb-dusch & sen till jobbet.

Imorgon (fredag) blir det lugnt, ska väl in en sväng till jkpg & handla lite & sen på lördag blir det fest hos Madde, sen troligen utgång :) Kommer även några & kollar på Sleipnir på lördag, jag hoppas det går bra.

image118
Kicki rider Villimey som är helt otränad, men tölten funkar ju kanon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback