det gör så jävla ont :S


skulle rida Hektor idag, han var lite orolig hela tiden när jag gjorde han iordning. men det var ju inget att haka upp sig på, tog ut han, han ville inte stå still när jag skulle hoppa upp, så va fan tänkte jag, jag får väl hoppa upp i farten.
No good idea.
Jag är knappt uppe förrens han börjar springa iväg & börjar bocka, jag åker av.
Sur, förbannad, grusig & jävligt öm går jag haltande fram & hämtar honom, tar av han grejjerna igen, för upp kommer jag inte.
Ringde mamma, så de kom & hämtade mig vid stallet, ville inte gå upp till huset.
Så nu sitter jag här, med skrapsår på vänster sida, kan knappt räta ut vänster arm (den som jag bröt) & kan knappt gå, eftersom jag fick sån jävla smäll på höftbenet.
Blir det inte bättre efter natten får vi nog åka in till akuten, men får väl ta en tradolan-tablett (smärtstillande med morfin som jag fick när jag bröt armen) när jag ska sova.

jag hoppas det går över, tack&lov så jobbar jag inte förrens på fredag!

Ja,. jag tycker fan synd om mig själv nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback