sköööönt väder :)

idag sken solen för första gången på länge,
riktigt skönt väder,
såå, jag steg upp vid 9 & gick en runda med Doris, åkte upp till gymmet med Anna sen.
& sen åkte jag ut & fixade stallet, red Villimey & löslongerade Randalin :)
Sen gick jag en timme till med Doris, riktigt duktig idag, heh.
Har jobbat ikväll med.

Anna tatuerade sig idag, de lilla jag såg verka snyggt,
nu måste jag göra min på sidan större, hon kan ju inte va värre än mig ;)

Imorgon blir de först jkpg, sen drar jag hem till Ann, fick hennes nycklar ikväll.
Så om de är nån som vill börja förfesta med mig imorn vid typ 15-tiden i Forserum är de bara att höra av sig ;)
Jag börjar så fort jag kommit till Ann,
sen ska vi se Björn Rosenström. Jaaa, vi ska se han :P inte missa inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rosenström är ju skapligt överskattad. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback