en vecka kvar

sen är jag 21. usch, gammalt :S
men men, inget man kan göra åt.

Jag red Villimey igår, har inte kunnat rida på en vecka pga snö & halt, igår var det halt på grusvägen dock, så fick rida i sommarhagen, lite varierande terräng där, traven funkade riktigt bra idag, hon har haft lite svårt för den innan, men nu när tölten har lossnat så lossnar traven & hennes balans är bättre.
Skänkelvikning åt vänster, när hon är ställd åt höger funkar kanon, dock inte motsatt, hon har fortfarande svårt att lyssna på sidförande skänkel.
Men på måndag ska jag till Lotta, så ska hon hjälpa mig.
Idag har det regnat så mycket att det inte gick att rida, ska upp tidigt imorn & rida innan jag börjar jobba vid 13 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback