jag är fast

181418-160jag har för många hästar.
Och så mailar Malin på Island över bilder på detta otroligt vackra sto.
Jag fastnade för henne direkt.
Så nu är jag i valet & kvalet om jag ska köpa henne,
låta henne gå kvar på Island & sen ta hem henne hösten 09.
Jag behöver råd, hjälp mig?!
Pengarna till henne finns, det är inga problem,
bara att jag får för många hästar,
men får ju sälja fölen som kommer sen.
åh, jag vill ha henne.

Jag red Villimey igår & Doris fick följa med,
Doris tyckte det var riktigt kul när hon kunde springa fort.
Villimey gick sådär.. men men..

Idag har jag hanterat Randalin lite, tränade på att hon skulle gå runt mig, så jag snart kan börja longera henne.
Satte även på grimma på Snekkja & Pegasus idag, så att vi kan hantera dom lite med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback