stel som en pinne

jag känner mig helt stel, har ont i vänstersidan & sen i högerarmen.
så det kan väl bero på att jag tränat 5 dar av 6 denna veckan.. veckan är inte slut än ;) (här jävlar ligger vi inte på latsidan när vi väl kommit igång)
eller att jag ramla av Villimey idag när jag red..
full galopp när det blåser så in i,. runt kurvan & mitt i vägen ligger en grantopp som hon blir rädd för.
Villimey hoppar åt vänster & jag flyger rakt fram, men slog mig inte tack&lov.

Villimey går mycket bättre nu, var med henne hos Lotta i måndags,
så nu kan vi ställa åt både höger & vänster, samt flytta för skänkeln,
känns så skönt när det går bra :)

Kommentarer
Postat av: only guys aloud

Tack tinus :P

Postat av: Anonym

Ta det lugnt nästa gång
annars rid på 2 benta

2008-01-20 @ 15:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback