mobilkrångel

Efter att ha väntat på min nya mobil, en Sonyericson w580, från Elgiganten i nästan en månad fick jag den i måndags.
Hade redan betalt mobilen & de kan inte ens höra av sig & säga att det kommer ta längre tid.
Otroligt dålig service!
Sen så passar ju inte mitt 3 sim-kort i den mobilen heller, den stödjer inte 3G, trodde att alla nya telefoner hade det.

Ringde kundtjänst på Elgiganten igår, dåligt bemötande & allmänt otrevliga när jag ville byta, dom skulle koppla vidare mig & efter att ha väntat i nästan 30 minuter la jag på.
Då åkte jag, Tommy & Robin in till Elgiganten i jkpg.
Fick mycket bättre bemötande där. & självklart fick jag byta mobilen.
Så jag la till lite pengar & köpte en W760 istället.
Spelade även Wii med Robin inne på Elgiganten, jag vann, heh.

Var uppe på gymmet igår med, det kändes riktigt bra. Skönt att komma igång igen efter semestern ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback