Öland by day

Igår vid 9-tiden åkte jag, pappa & Kicki ut till Stenshult,
för att hämta Gletta & hennes bebis, då Gletta ska till Öland för betäckning.
Tog ett bra tag innan vi fick in dom i transporten, Gletta surade som vanligt.
Väl nere på Öland, skulle vi ut på en riktigt kass & stenig väg,
jag körde sönder ljuddämparen :S men pappa fick loss den, så den ska lagas idag...

Sen när vi lämnat Gletta & hennes bebis åkte vi upp till Köpingsvik,
där Anna, mamma, mormor & morfar var för att ställa upp husvagnen.
Fast jag, Kicki & Anna åkte in till Borgholm för att handla,
jag köpte en svartrutig skjorta från Pour & en vit t-shirt från Ed Hardy.
Vi gick till Pause sen & åt bananasplit ;) gott

Sen passade vi på att leka lite i lekparken vid campingen,
man ska va barn så länge man kan ;)



Anna & Kicki

Kommentarer
Postat av: Lupum

HUr är det idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback