wannabees ;)

jag va med Anna i Vetlanda idag, när hon pierca sig. & gissa vart hon pierca sig denna gången, jo i tutten.
först i tungan, som jag, sen i tutten, som jag :P
men va fan, spela kvitta.
kajsa & amanda va också med, dom piercade sig i naveln.
Jag ville pierca mig också, men kom inte på nåt passande ställe..

handlade även lite, eller mycket idag.
Vill inte kolla på mitt konto nu :S
jag köpte smink (foundation, puder & rouge) sen köpte jag en svart kortarmad skjorta, en svart kofta, 2 par öronhängen (stora guld & silver-ringar) & nya fräscha underkläder ;P

Imorgon ska jag rida Villimey, se hur hon går nu. hann inte rida henne idag, lite synd.
Randalín har inte fölat än. BF var idag, & de tar nog säkert några veckor till.
Jag hatar att vänta.


Kommentarer
Postat av: saaaandy

aaaaaaaaa, såvem ska få se dig i dom sexiga underkläderna , j-mos elle ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback