Personalfest :D

I lördags hade vi våran personalfest,
började dricka vid 15, chefen hade köpt massa, heh.
Sen in till jkpg, vi tjejer, Jessica, Lisbeth, Lina, Elin & jag skulle äta på Scandic,
medans Tommy & Birgitta gick på leverantösmöte.
God mat, dock måste jag klaga på dricka-menyn, bara cider :/
Sen gick vi på hockey, HV förlora.
Vidare till husbilen för att dricka mer & leka lekar.
Vid 22 skulle vi till nästa ställe, som var hemligt,
kommer till västra torget, här känner man igen sig,
börjar gå mot Harrys/Sliver och visst skulle vi in på Sliver :D
Tommy hade satt upp oss på gästlistan så vi bara gick före den långa kön.
Fri dricka hela kvällen & jag hade jättekul.

I fredags var Ann & jag på Seghalla, va sådär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback