Pain is only temporary


För drygt 3 månader sen drog jag i höften ganska rejält när jag ramla av Paeja i full galopp.
Hade ont ett bra tag efter, men sen slutade det, har känt lite emellanåt.
Men idag när jag sprang på löpbandet gick det upp rejält, sån smärta :(
Och jag som kommit igång med löpningen.
Envis som jag är., sprang jag klart den tiden jag bestämt och tränade som vanligt..
Får väl ta det lugnt några dar & se om det går tillbaka.

Red Randalín ute idag, gick otroligt bra, vilket steg hon har :D
2a gången vi rider ut nu, ska prova att rida ut själv utan sällskap snart med.


Imorn ska min kära syster bleka mitt hår, himla skönt att bli ljus igen :D


har köpt nya solglasögon,
jag har en förmåga att slarva bort eller förstöra mina :P


Kommentarer
Postat av: sassabrassamandelmassa

vadå skönt att bli ljus igen, du är ju alltid blond :Ps

2009-04-23 @ 22:41:48
Postat av: anna

fjäsk

Postat av: Anonym

fan vad fula :O

2009-04-27 @ 18:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback