Madame



Idag var vi på roadtrip, Lager 157 & A6 hanns det med.
Köpte lite småsaker.
Köpte även Jean Paul Gaultier's nya parfym; Madame,
luktar sjukt gott, & den var sjukt dyr,
men värt de, så den får användas vid speciella tillfällen ;)

Paeja är bättre i sitt ben idag :)
svullnaden har lagt sig,
nu kommer de dock bara var & vätska från det lilla såret.

Jag tränade Randalín i paddocken idag,
gick bra, töltade lite smått :)
och så träna vi bakdelsvändning, samt flytta bakdelen från skänkeln,
och det börjar funka :D
Jag är sååå stolt :D

Imorgon ska jag fixa till mina naglar,
ja, det är mina egna som är så långa
& jag lägger på gele för att få dom starkare.
Så denna gången blir det fransk, himla porrigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback