Lite shopping



Var i jkpg med Anna & mamma idag,
jag hittade en sån sjukt snygg (& dyr) t-shirt från Ed Hardy.
Visst, den kosta 750 kr, men de va jag fan värd ;)
Köpte hantlar också, så jag kan träna lite hemma när jag inte orkar med gymmet.

Åt lunch på Dragon med, fläskfilé med stekt potatis & bearneise-sås,
jäääävligt gott.

Idag började jag träna med igen efter mitt lilla uppehåll på en & en halv vecka,
höll på att få abstinens av att inte kunna träna.
Nu känns det så himla skönt att kommit igång igen, utan smärtan i höften :)

Red även Villimey idag, massa galopp på åkern, busridning.
Tömkörde Randalín på skogsvägen,
hon tjurade lite, men sen gick hon som jag ville & då slutade jag kräva något av henne.


Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

sv: Tack! Hon är en lika söt som pumpkin pie ^^

Postat av: Anonym

Ser vanlig ut...

2009-05-10 @ 19:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback