Vilken jävla häst jag har :)

& det ska vara i positiv bemärkelse.
Randalín har nu varit hos Anna i ca 2 veckor för töltträning.
Jag var där igår & red henne,
FY FAN VILKEN FIN HÄST JAG HAR :D
och vilket bra jobb Anna har gjort med henne.

Randalín har mycket mer vilja nu, otroligt framåt, men fortfarande känslig för vikthjälperna.
Så nu ska hon tränas av Anna i ca 2 veckor till så tölten verkligen sitter,
(Anna har verkligen gjort underverk med henne)
sen ska jag rida henne i ca 2 veckor och sen blir de minst 4 veckors vila
och sedan sätts hon i träning inför bedömingen 2010 :)

Igår var Alex & jag en sväng i Borås, för att hämta hem Pegasus,
eller hem & hem, han ska gå hos Anna så jag kan ha kvar honom som hingst,
han blir så mycket snyggare då :)

Har nog hittat världens bästa pojkvän som ställer upp så mycket för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback