då va det slut på ledigheten

Jag har varit ledig en vecka från jobbet nu, min "semester"

I måndags tog jag med Randalin till ovalbanan i Vaggeryd för att träna.
Jag har aldrig ridit på en ovalbana i hela mitt liv, så det var riktigt nyttigt, och kul!
Vi var 5 stycken som red, först red vi ett fyrgångsprogram, sen ett töltprogram, som övning till tävlingen den 21a.
Randalin skötte sig bra, vi kom utanför banan en gång i höger varv under galoppen bara.
Hon gick även direkt på transporten både dit & hem, jag blev lite förvånad, hon brukar nästan alltid krångla lite men inte då.

Alex kom till mig senare på kvällen. Vi åkte till Öland sen på tisdagen.
Har mest tagit det lugnt. Var på Ölands djurpark, men det var inte så mycket att ha.
Tog även årets första dopp. Vi åkte hem på fredagen, så då hann jag ta ett pass med Randalin.
Åkte till Alex sen på kvällen & har varit där hela helgen.

På tisdag kommer Anna & ska hålla lektion, sista nu innan tävlingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback