Tävlingsdebuten avklarad!

I lördags var det dags för min första tävling.
Jag & Alex åkte med Maria ner till Säve utanför Göteborg, steg upp vid 4 :S

Kul att det var så många från Bjarg med & att det gick bra!

I fyrgången (V5) kom vi 7 av 14 med poängen 4,60 och i tölten kom vi 8 av 12 med poängen 4,07.
Jag är mer än nöjd =D
Randalin var lite spänd. Flygplatsen låg bara ett stenkasst ifrån & när ett stort passagerar-plan lyfte börja hon hoppa lite, var precis innan vi skulle in på banan.
Jag gjorde några små missar, så det kunde nog gått bättre.
Randalin drog även första sträcken i galoppen precis när jag fattat den, men hon lugna ner sig ganska fort.

Så på nästa tävling hoppas jag att det går bättre!
Fin pojkvän jag har som följde med hela dagen & stod ut med allt, klagade inte alls :)

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback