Dålig uppdatering av mig :O

Jag har varit väldigt dålig på att blogga sista tiden,
har helt enkelt inte haft tid.

Min träning går väl bra, jag har ändrat den lite, ska köra tungre vikter och färre reps ett tag nu, har kört "lagom" och många reps länge. Jag har väl varit för lat för att ändra den ;)
Har ju börjat springa igen med, så skönt. Brukar gå på löpbandet 5 min innan jag börjar gymma och sen efter mitt pass springer jag 20 min, går 5 min för att varva ner. Ökar succesivt när jag känner att jag inte får ont i höften.

Randalin's träning går framåt, igen. Har ridit för Anna och Hinni.
Känner hur det går bättre för varje lektion.
Vi har även kommit över "spänningarna" som fanns där ett tag, Randalin börjar känns som "vanligt" igen.
Här är en video när Anna rider henne;



Jag funderar lite på att köpa en ny bil, min bmw går inte fram så bra som jag vill nu när det är massa snö ute.
Bakhjulsdrift är värdelöst då.
Jag vill ha en ordentlig bil som jag känner att jag kommer fram med när jag har transport efter.
Körde en XC90 i fredags när vi skulle till Hinni och man kände knappt att transporten var efter.
Så min nästa bil blir en fyrhjulsdriven iaf, lite smått sugen på en XC70 eller XC90,
men tiden får utvisa hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback