lite update

har varit väldigt dålig på att uppdatera här, men lite har väl hänt sen sist.

Har tränat Randalin för Anna & Randalin går jättebra nu, känns som att vi utvecklas hela tiden.

Jag har löst tävlingslicens & ska tävla för första gången 21a augusti i Göteborg, kommer ställa upp i V5 (lätt fyrgång) & T7 (lätt tölt) ska bli spännande.

Jessica har hjälpt mig med Rönd, det går jättebra! Jessica red henne i paddocken, inget bus & hon tog både tölten & traven. Men fortfarande är allt helt utan krav, Rönd väljer själv vilken gångart hon tar när de ökar tempot, styra, broms & gas funkar bra.

Pegasus var såld & vet bes UA, men efter allt krångel ville jag inte sälja honom till den tjejen, så antingen säljer jag väl honom till någon annan eller så ska jag börja träna honom till hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback