onsdag, mitt i veckan...

Idag har varit en skön dag.
gick med doris, red Randalin, kelade lite med Prisma..
Jobba några timmar, sen upp till gymmet (som flyttat) var riktigt fräscht nu.
Och nu har jag precis sköljt ut hårfärgen, mamma hjälpte mig färga håret :) tack!

Förra fredagen handlade jag lite i jkpg, köpte ett par nya Sonnenreiter-ridbyxor på Charlies, synd att dom är så dyra men jag gillar det märket, bra kvalité.
Köpte även ett halternecklinne & en ny bikini på HM.


Randalin & jag idag,
börjar få koll på mina händer, men sitsen är fortfarande sådär,
det går framåt iaf :)

Imorgon ska jag åka & fixa mina naglar,
denna gången har de inte hållit alls bra.
hoppas de håller bättre nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback