hälsat på Randalín


Rönd är väldigt tjock, det ligger en fin Glampi-bebis i magen ;)




Idag var jag hos Anna och kollade när hon tränade Randalín,
så flott & fin hon var & vilken tölt.
Ska bli kul att se när Anna rider henne för Hinni den 15e :)
Jag fick följa med ut på en annan häst, hon var häftig,
stort steg & lyssna bra.

Har även börjat pyssla lite med Snekkja, idag longera jag henna för 1a gången & det funka helt okej.
Tänkte köra lite markarbete med henne, kanske tömköra & kanske kanske lite uppsuttet,
dock utan krav.

Jag har även hunnit med att sola & träna, körde ben, axlar & mage, har fått väldigt starka ben nu,
skönt när man kan öka & när det syns ;)

Beställde även en ny mobil idag med, i samband med att jag förlängde mitt abonnemang,
tog den svarta, så den kommer väl nästa vecka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback